POZOR, POZOR! - PRODEJNU A VÝDEJNÍ MÍSTO NAJDETE NOVĚ NA ADRESE: KŘIČEŇ 38, 53341 KŘIČEŇ
Tip

ELEKTRICKÝ VOZÍK SELVO 41000Li - elektrická čtyřkolka s vyjímatelnou lithiovou baterií

689
Neohodnoceno

SELVO 41000LI čtyřkolový elektrický volnočasový vozík s lithiovou baterií 

  • 79 390 Kč 19 400 Kč –24 %
    49 578,51 Kč bez DPH
  • Skladem u dodavetele, expedujeme do 7 dnů
59 990 Kč / ks
Kategorie: SENIORSKÉ
Záruka: 2 roky
Max. rychlost: 24 km/hod
Dojezd: až 50 km (díky typu baterie lze pravidelně využívat celou kapacitu, na rozdíl od gelových baterií)
Hmotnost: 126 kg
Nosnost: 150 kg
Motor: 1000 W (bezkartáčový motor, silový převod)
Svahová dostupnost: 15°
Baterie: Lithiová (LiFePO4) 60V 20AH (1200Wh) 3000 až 5000 cyklů. Vyjímatelná pro nabíjení
Brzdy: přední kotoučové hydraulické / zadní bubnové
Rozměry: délka 1500 mm, šířka 700 mm, výška 1020 mm
Doba nabíjení: 6 – 8 hod.
Kola: Přední: 3.0-8, zadní: 3.0-10
Rozvor kol: 103 cm
Světlá výška: 85 mm
 

PRÉMIOVÁ ELEKTRICKÁ ČTYŘKOLKA SELVO 41000Li (s lithiovou baterií)

Jedná se o vlajkovou loď mezi elektrickými čtyřkolkami na trhu. Lze ji používat i pro pravidelnou jízdu v desítkách kilometrů na nabití. Dojezd na nabití až 55km (v závislosti na fyzikálních vlivech) je možné absolvovat pravidelně bez újmy baterií (narozdíl od olověných). Baterii lze vyjmout a nabíjet mimo stroj v domácnosti. Hodí se pro seniory, osoby s hendikepem i zcela zdravé jedince dojíždějící několik kilometrů do práce. Vyniká zejména extrémně nízkými náklady na provoz i údržbu a to i proto, že životnost speciální lithiové baterie typu LiFePO4 bývá okolo 3000 až 5000 nabíjecích cyklů (mnohem déle než u Li-ion baterií). Většinou tedy slouží při dodržení základní údržby přes 10-12 let na stejnou baterii, což je unikátně dlouhá doba. Náklady na nabíjení se přitom obvykle pohybují jen okolo 0,1 Kč/km. Tato varianta s lithiovou baterií je tedy sice v pořizovací ceně o něco dražší, v dlouhodobém horizontu však bude nejlevnější, protože nebude nutné měnit baterie tak často. Rozdíl je až 10-násobně delší životnost baterie. Brzdy se aktivují ručně brzdovými pákami na řídítkách podobně jako u běžných skútrů. Tento model nemá automatickou brzdu, ale přední brzdy jsou velmi účinné hydraulické kotoučové a stačí tak menší síla při tlaku na páčku brzdy.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.